Marika

Saját fotó
Kazincbarcika, B.A.Z-megye, Hungary
Munkahelyemen,Triumph női fehérneműt készítettem,jelenleg már nyugdíjas vagyok és teljes bedobással élhetek a családomnak és a hobbimnak.:)Általában jó kedélyű hölgy vagyok, szeretem a munkámat, azonkívül 2003-as évtől, hobbiból Patchwork-folt varrással is foglalkozom.Munkáim megtekinthető a picasaweb nyilvános albumban az adatlapomon.Folt varrok, kirándulok, fényképezek és az unokáimmal foglalkozom.A Magyar Foltvarró CÉH-nek és a Kazincbarcikai Folt-Hátán Folt Klubnak is a tagja vagyok.Szeretem az elképzeléseimet is a lehetőség szerint megvalósítani.

Translate

2014. április 7., hétfő

Mostanában készült munkáim.

Egy régebben elkezdett faliképemet sikerült befejezni,mivel nemrég vettem észre hogy el felejtkeztem róla,mert mindig volt valami ami el vonta róla a figyelmem.A páromnak nagyon tettszik ez a kacskaringós minta.El is neveztem a képet.Körforgásban nevet adtam neki.
   Varrtam apróságokat is amit az interneten láttam és meg tettszett nekem.
                     






2 megjegyzés:

  1. Csodálatos munkáid vannak kedves Marika! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,vannak még olyan régebbi munkáim is amiket szeretnék a blogomban is meg örökíteni.Lehet hogy nem sokára virágos kedvemben leszek itt,mivel most azon vagyok ezerrel.

      Törlés