Marika

Saját fotó
Kazincbarcika, B.A.Z-megye, Hungary
Munkahelyemen,Triumph női fehérneműt készítettem,jelenleg már nyugdíjas vagyok és teljes bedobással élhetek a családomnak és a hobbimnak.:)Általában jó kedélyű hölgy vagyok, szeretem a munkámat, azonkívül 2003-as évtől, hobbiból Patchwork-folt varrással is foglalkozom.Munkáim megtekinthető a picasaweb nyilvános albumban az adatlapomon.Folt varrok, kirándulok, fényképezek és az unokáimmal foglalkozom.A Magyar Foltvarró CÉH-nek és a Kazincbarcikai Folt-Hátán Folt Klubnak is a tagja vagyok.Szeretem az elképzeléseimet is a lehetőség szerint megvalósítani.

Translate

2019. október 5., szombat

Háromnapos "Színes Ősz "programsorozat volt Kazincbarcikán!

A program sorozat népművészeti kiállítással kezdődött a Mezey István Művészeti Központban 2019 szeptember 26-án.A kiállításon négy népművészeti egyesület közösen összehangolt munkái láthatóak szeptember 13-ig.Sajómenti Népművészeti Egyesület,Fügedi Márta Népművészeti Egyesület,Hegyaljai Mesterek Népművészeti Egyesület és a Gömöri Kézművesek Társulása szebbnél-szebb munkáit nézhetik meg azok akik veszik a fáradtságot és elmennek megnézni a kiállítást.Szeptember 27-én szüreti felvonulással kezdődött meg a délutáni program melyen én is ott voltam és az alkalomnak felöltözve vettem részt a fesztivál mindegyik napján.
A Sajómenti Népművészeti Egyesület már az én általam elkészült új egyesületi zászlóval vonult a szüreti felvonuláson.A három napos program szerintem jól sikerült,mindenki megtalálhatta a neki érdekes látnivalókat.Voltak főleg gyermekeknek való játékok"Népi játszótér,gyerek körhinta,állat simogatók,kézi játékok készítése és madárijesztő készítés amit zsűriztek is.A többit pár képben mutatom meg. :)
https://www.facebook.com/pg/SajomentiNepmuveszetiEgyesulet/photos/?tab=album&album_id=1689942601131042&ref=page_interna














































Erdélyi Boglárka gyapjú fonalat csévél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése